Fwd: [KDE Announcement] Announcement on KDE page of KDE's 6th Megarelease - Alpha

Xavier Besnard (Perso) xavier.besnard at neuf.fr
Mar 14 Nov 19:50:28 GMT 2023

Bonjour à vous.

J'ai posté le message suivant sur la liste générale KDE i18n-doc
<kde-i18n-doc at kde.org> mais il a été rejeté car je  suis non membre.

Je relance le sujet sur la liste francophone concernant les annonces sur
le site KDE. Auriez vous des infos sur le pb que je soulève?

Autre point, il est annoncé un méga-release pour KDE 6. En termes de
volume de traduction, est ce qu'il faut s'attendre à un très gros pic de
modifications?

Merci pour vos retours.

Bonne soirée. Xavier

Hello All.

I am a French translator for KDE  and in particular, I provide French
translations related to KDE announcements (https://kde.org/announcements/).

Normally, all announcements are provided in po files for translations.

Done for Release Announcements related to "KDE Frameworks 5.112.0" dated
November 12, 2023 (https://kde.org/announcements/frameworks/5/5.112.0/),
But, nothing in po files related to "KDE's 6th Megarelease - Alpha"
announcement dated Wednesday, 8 November 2023
(https://kde.org/announcements/kdes-6th-megarelease-alpha/). Work on
going or some wrong when updating po files?

Thank for your feedback.

Regards. Xavier