[Konsole-devel] Haber Paketi Reklam Teklifi

Hasan KARA hasan at alternatifmedya.org
Thu Sep 29 08:34:31 UTC 2011

Sayın Yetkili;

Günümüzde reklam tüm sektörler için vazgeçilmez bir unsur olmuştur.
Firmaların markalaşma ve rakip firmalarla rekabet avantajı sağlamasında özellikle televizyon reklamlarının faydaları tartışılmaz.
Uygun fiyat avantajımızı firmanızla paylaşarak size, bütçenize uygun reklam ve tanıtım seçenekleri sunuyorum.

1.HAFTA SKYTÜRK 10 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(80sn.)
                SAMANYOLU HABER 10 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(80sn.)

2.HAFTA BLOOMBERG 10 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(80sn.)
                TGRT HABER 10 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(80sn.)

3.HAFTA KANAL24 10 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(80sn.)
                ÜLKE TV 10 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(80sn.)

4.HAFTA KANALTURK 10 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(80sn.)
                BUGÜN TV 10 ADET 8SN.LİK KUŞAK REKLAM(80sn.)

Toplam Spot: 80 adet kuşak reklam.
Toplam Süre: 640sn.

Yayınlar 07:00-18:00 saatleri arasında sizin seçtiğiniz dilimlerde yayınlanacaktır.

SADECE ve SADECE 3.950 TL+KDV.

Prodüksiyon ve seslendirme firmamız tarafından ücretsiz olarak hazırlanmaktadır.
İstediğiniz kanal ve bütçeye göre de size özel planlamalar oluşturabilirim.

Değerlendirmelerinizi bekler, İyi çalışmalar dilerim.

Saygılarımla...

ALTERNATİF MEDYA
Hasan KARA
Composition Artist
T:0216 459 0 444
F:0216 459 0 555
hasan at alternatifmedya.tv & alternatifmedya.tv at gmail.com

Not: Mail almak istemiyorsanız bu maili 'listenizden çıkmak istiyorum' diye cevaplamanız yeterlidir.