[Konsole-devel] Ihracat Egitim CDsi Urunumuz

BERLIN DIS TICARET berlin.dtic at yahoo.com
Wed Feb 24 03:53:39 UTC 2010

   #########################################

          ** IHRACAT EGITIM CDsi **

   ##########################################

- DIS TICARET KURSUNU BILGISAYARINIZA GETIRDIK -

Dis Ticaret hakkinda bilgi sahibi olmak isteyen ust duzey yoneticiler ve patronlar !!

Dis ticareti meslek olarak secmek isteyenler, dis ticaret firmalarinda calisan ama uygulama konusunda yeterli bilgiye sahip olmayan ve kendilerini gelistirmek isteyen dis ticaret elemanlari !!

IHRACAT ve ITHALAT hakkinda merak ettiginiz tum bilgileri tek bir CD de topladik !!!

Ulkemizde dis ticaret alaninda calisacak kalifiye elemana duyulan ihtiyac gun gectikce artmaktadir. Bu alanda profesyonel bir egitimin alinmasi ve dis ticaretin dogru bir sekilde, uygulamali olarak ve gerekli teorik bilgiler esliginde ogrenilmesi cok onemlidir.

Bu amacla, sektordeki yillar boyu edindigimiz deneyimleri ve bilgileri sizler icin bir CD de topladik. 'IHRACAT ve ITHALAT EGITIMI CD si' urunu dis ticaret hakkindaki hemen tum bilgileri ve uygulamalari icermektedir. Bu urun Dis Ticaretle ugrasan ya da bu konuda bilgi sahibi olmak usteyen tum firmalarda bulunmalidir.

2010 yilina ait en guncel bilgiler ve mevzuat degisiklikleri de egitim CD mizde yer almaktadir.

Urunun icerigi asagida belirtilmistir.

IHRACAT ve ITHALAT EGITIMI CD si :

* DIS TICARETE GIRIS VE TEMEL KAVRAMLAR

§  Ithalat ve Ihracat Temel Kavramlari
§  Ithalat ve Ihracat Islemleri
§  Ihracat Fiyati Olusturma
§  Ihracat Modelleri
§  Dis Ticarette Taraflar

*  DIS TICARET BELGELERI

§  Proforma Fatura
§  Ticari Faturalar
§  Gumruk Faturasi
§  Navlun Fat ve  Beyannameler
§  Konsimento, Hamule Senedi, CIM ve CIV
§  Tasima Belgeleri
§  Policeler
§  Sigorta Belgeleri
§  Mense Belgeleri
§  Mense sahadetnamesi
§  Dolasim Belgeleri
§  Ambalajlara Iliskin Belgeler
§  Ceki Listesi
§  Koli Icerik Listesi
§  Sertifika Belgeleri
§  Kalite ve Saglik Uygunluk Sertifikasi

*  DIS TICARETTE ODEME SEKILLERI

§  Pesin odeme
§  Vesaik Mukabili
§  Mal Mukabili
§  Diger Odeme Sekilleri
§  Ithalat-Ihracat Finansmani

*  DIS TICARETTE TESLIM SEKILLERI

§  INCOTERMS 2000 Kavramlari
§  Tasimacilik ve Sigorta Uygulamalari
§  Akreditif nedir
§  Akreditif Turleri ve Uygulamali Ornekler

*  DIS TICARET MUHASEBESI ve UYGULAMALAR

§  Ihracat ve Ithalat Islemleri Muhasebesi
§  Dis Ticarette Tahsilat ve Odeme Islemleri Muhasebesi
§  Serbest Bolgeler ve Muhasebesi
§  KDV Iadesi ve Mahsubu
§  Donem Sonu Degerleme Islemleri
§  Ihracatta KDV Islemleri Muhasebesi ve Beyanname Duzenleme
§  Devlet Yardimlari ve Muhasebe Kayitlari

*  GUMRUK MEVZUATI VE ISLEMLERI

§  Gumruk Rejimi
§  Antrepolar

*  SERBEST BoLGE UYGULAMALARI

§  Serbest Bolge Avantajlari ve Dezavantajlari
§  Serbest Bolgeye Yapilan Satislar
§  Serbest Bolgeye Yapilan Alislar

*  DIS TICARETTE TESVIK VE DEVLET YARDIMLARI

§  Dahilde Isleme Rejimi
§  Haricte Isleme Rejimi
§  Finansman Destekleri
§  Ihracatta Devlet Yardimlari
§  Devlet Yardimlarini Nasil Alabilirsiniz?

*  ULUSLARARASI PIYASALAR VE PAZARLAMA

§  Ihracat Fiyatinin Belirlenmesi
§  Dis Piyasalarda Fiyatlandirmaya Etki Eden Faktorler
§  Fiyatlandirma Stratejileri
§  Ihracat Maliyet Analizi
§  Uluslararasi Pazarlama

*  DIS TICARET MEVZUATI

§  Ihracat ve Ithalat Mevzuati
§  Kotalar ve Tarifeler
§  Ithalatta Gozetim ve Koruma onlemleri
§  Standardizasyon ve Denetleme Mevzuati

- AYRICA DIS TICARETLE ILGILI TUM KANUNLAR - MEVZUATLAR - TEBLIGLER
- YURTDISINDAKI SIRKETLERLE YAZISMA ORNEKLERI
- ULKELER VE TICARET SEKILLERI HAKKINDA BILGILER
- DIS TICARET DERSLERI VE SUNUMLARI
- TEMELDEN ILERI DUZEYE DIS TICARET EGITIMI
- TOPLAM 5000 SAYFALIK DOKUMAN (WORD, PDF VE POWER POINT SUNUMLARI)

UCRET : 55 TL

ITHALAT/IHRACAT EGITIMI CD - SIPARIS :

- Urunumuzu kapida odeme yoluyla siparis edebilirsiniz.

- Urun adresinize ulastirilmak uzere secmis oldugunuz kargo firmasina teslim edilir. Kargo firmasi, urun teslimati aninda yapmaniz gereken odemeyi pesin olarak tahsil eder.

- Bu ozel hizmet icin ekstra bir bedel uygulanmamaktadir. Bu yolla siparis vermek icin asagidaki Siparis istek Formunu  satisberlin at mynet.com  adresimize e-maille iletmeniz gerekmektedir.

- Urunun adresinize teslim suresi 24 saat ile 48 saattir.

Siparis istek Formu :

Urun Adi	: IHRACAT ve ITHALAT EGITIM CDsi

Urun Fiyati     : 55 TL

Urunun Teslim edilecegi isim, adres ve telefon :

Saygilarimizla,

ATILLA MIMAROGLU - BERLIN DIS TICARET VE EGITIM HIZMETLERI

eposta : satisberlin at mynet.com