[Konsole-devel] Voor de Ecco-winkel stond een vrouw in een lichtblauwe skijas.

Bridges Emmanuel bxe at abrasive-form.com
Thu May 31 07:55:32 UTC 2007

AM DONNERSTAG 31. MAI

Firma: Harris Explorations
Letzter Preis: 0.42
Volumen: 386,964
3-T Prognose: 1.75
Kurzel: WKN: A0H05Q / EFD
ISIN: US4145402032

REALISIERTER KURSGEWINN VON 350% IN 3 TAGEN!

Au, kut, hoe moet ik nou liggen? En toen ging ik uit eten met vriendin M
en daarna drankjes drinken en veel te veel sigaretten roken. Zou ze ooit
nog met haar vriendinnetjes kunnen afspreken? Ik was net zo lekker
bezig!
En steeds duidelijker.
Bovendien speelden mijn puberhormonen een grote rol en vond ik hem erg
lekker met zijn lange blonde haar dat altijd n Ik kan me herinneren dat
ik een groot gedeelte van mijn middelbare schooltijd vergroeid was met
mijn All Stars die ik dusdanig afliep dat het meer gatenlapjes waren dan
schoenen. nl frans: Ja, waar blijft die FU-borrel. De volgende morgen,
met een crackertje, een bakje yoghurt en een pruttelende kan koffie,
wilde ze de koffie in de mok schenken en erna suiker in de pot doen. Dat
het werkelijk bestaat. Ze speelde blokfluit.
Er was geknokt in het leven, getraand en er weer bovenop geklommen.
Soms heb ik er ook een hekel aan.
Je vindt er reacties als: "Ik had toch zo'n schransdag vandaag. Ze trok
de deken over zich heen en sloot haar ogen. Of eigenlijk hun keuze, om
in haar benamingen te blijven. Het dampende goedje rook overheerlijk. Ik
was vroeg op, vanochtend. Hoe bijzonder dat gevoel voelde. Ik mis de
elegantie van een echte vrouwenschoen. " riep haar gezelschap foeterend
uit.
Afgelopen week begonnen we te lopen, volgens ons eigen schema. En ze
vertellen elkaar ook dat het heel normaal is om flauw te vallen of te
hyperventileren. "We moeten maar eens naar huis", zeg ik.
Ik las over zelfmoordpogingen, gedwongen opnames, overmatige
lichaamsbeharing en een bericht over een gestorven meisje.