[Kmymoney-devel] archivi contabilità

Cristian Oneț onet.cristian at gmail.com
Fri Aug 29 21:20:47 UTC 2014

Hi,

I did not understand the problem exactly but all you data should be in
the file with the '.kmy' extension, find that file and open it in
KMyMoney using File->Open [1]. You can find more info in the user
manual [2].

In Italian (using google translate):

Non ho capito il problema esattamente, ma tutti i dati si dovrebbe
essere nel file con estensione '.kmy', trovo che il file e aprirlo in
KMyMoney usando File-> Apri [1]. Potete trovare maggiori informazioni
nel manuale utente [2].

[1] http://docs.kde.org/stable/it/extragear-office/kmymoney/reference.html#reference.menus.file
[2] http://docs.kde.org/stable/it/extragear-office/kmymoney/index.html