[Kexi-pl] drukowanie zapytań w bazie danych

Jaroslaw Staniek staniek w kde.org
Śro, 18 Lut 2009, 12:55:03 CET

2009/2/18 Intervis - Jerzy Hajduk <intervis w op.pl>:
> Witam,
> sprawa jest dużo bardziej złożona niż mi sie wydawało.
>
> Okazuje się, że jednak zapytania można drukować!!!! Ale........
> To ale to mianowicie to, że projektując zapytanie zadałem "sortowanie", gdyż
> zależało mi na tym, żeby pojawiły mi się tylko wyniki spełniające moje
> kryterium.
>
> I tu jest "pies pogrzebany".
>
> Bo jak wyłączyłem to sortowanie, to zaczęło drukować, lecz co mi z tego, że
> drukuje cała płachtę (akurat są to zlecenia w 2009 i mamy dopiero luty, a
> [...]

Witam,
csv to format tekstowy w zasadzie, rozszerzenie pliku ma drugorzędne
znaczenie; parametry importu nalezyy odpowiednio ustawic w kreatorze
importu OpenOffice.

Dobrym rozwiązaniem jest przesłanie przez Pana przykładowego _małego_
pliku testowego wygenerowanego w Kexi, może uda się zaimportować w
OpenOffice.

PS: Sugeruję o pisanie raczej do dedykowanego supportu OpenOffice
Polska (support w openoffice.com.pl) w sprawie produktów firmy bo
kexi-pl w kde.org to jednak otwarty kanał informacyjny uzytkowników Kexi
w wersji Open Source, support OpenOffice Polska się tu więc nie
odbywa.
Z kanału niniejszego korzystają też użytkownicy "bezpłatnego"
OpenOffice.org oraz Kexi (np. na Linuksa).

--
regards / pozdrawiam, Jaroslaw Staniek