[Kexi-pl] drukowanie zapytań w bazie danych

Intervis - Jerzy Hajduk intervis w op.pl
Wto, 17 Lut 2009, 15:22:18 CET

Witam,
zainstalowałem na razie wersje demonstracyjną Kexi.
Niestety mie mogę ani wydrukować ani wyeksportować zapytań.
Przeinstalowywałem już ze trzy razy i nie ma poprawy.
Czy jest to problem wersji demonstracyjnej (w opisie nie było akurat o tym mowy), czy jest coś z moim komputerem. Jednocześnie drukowanie tabel działa poprawnie więc komputer chyba nie ma tu nic do tego.

Poważnie myślę o zakupie wersji płatnej, ale bez tej opcji trudno mi będzie z takiej bazy korzystać.

Pozdrawiam,
Jurek