[Kexi-pl] problem z definiowaniem wydruku

Jaroslaw Staniek js w iidea.pl
Pon, 12 Maj 2008, 09:32:56 CEST

krzysztof wachowiak said the following, On 2008-05-11 23:39:
> Witam
> Mam gorącą prośbę, jak zdefiniować wydruk w taki sposób aby drukował
> tylko te informacje na formularzu które właśnie są wprowadzane/zmieniane
>  a nie całą zawartość tabeli?

Witam
Należałoby jakoś zaznaczać, że dane rekordy jest edytowane/wprowadzane; w
przeiwnym wypadku komputer nijak nie będzie wiedział, że tak jest. Można t
ozrobić polem tak/nie.

Przypomnijmy, że wydruki nie opierają się na formularzach tylko danych z tabel
lub zapytań.

> P.s. do momentu gdy się przez to nie przegryzę w firmie nie zgodzą się
> na zmiany tj. wprowadzenie baz KEXI, a moim zdaniem lepiej wspierać idee
> wolnego oprogramowania niż....

Co drugie zgłoszenie na bugs.kde.org zawiera to stwierdzenie, a każdy
potrzebuje innej "jednej jedynej" funkcji...
Zawsze lepiej zacząć teraz, by uniknąc problemu jajka i kury :)

--
regards / pozdrawiam, Jaroslaw Staniek