[Kexi-pl] zapytania a formularze

kkochanski w bsk.vectranet.pl kkochanski w bsk.vectranet.pl
Czw, 5 Kwi 2007, 08:26:54 CEST

Witam.
Nie wiem , czy jest to funkcja niezaimplementowana, czy też popełniam
jakiś błąd:
- tworzę zapytanie z określonym kryterium
- tworzę formularz na podstawie tego zapytania
- wywołuję zapytanie, wypełniam kryterium i...otwiera mi się zapytanie w
widoku danych (tabeli), a wydawało mi się ,że powinienem otrzymać dane w
widoku formularza stworzonego na podstawie zapytania.
Czy, a jeśli tak, to gdzie popełniam błąd?
Pozdrawiam
K.K.