[Kexi-pl] nowy koffice - brak skryptu configure

Jarosław Staniek js w iidea.pl
Czw, 26 Paź 2006, 14:41:03 CEST

Jan Gromadzki said the following, On 2006-10-26 14:23:

> Próbowałem wysondować krajowe forum Slacka, jednak temat budowania
> paczek dla koffice nie wzbudził tam żadnego zainteresowania. W tej
> sytuacji
> - z braku czasu na zgłębianie zawiłości slackbuild'ów - mogę zaoferować
> tylko swoje "wyroby", uzyskane za pomocą fajnego urządzenia pt.
> checkinstall. Nie jest to produkt optymalny, jak piszą, jednak
> działający. Moje paczki chodzą na 4 komputerach z różnymi celeronami
> (pochodne od PII-PIV) i z sempronem, zatem kompilacja nie jest
> dość ogólnie optymalizowana, może nawet na procesory 386 (takie
> [...]

Dzieki za pomoc,
Jesli mozesz, zglos gotowosc udostepnienia paczki na liście
koffice-devel w kde.org (po angielsku). Efektem mogloby byc przyzwolenie na
umieszczenie paczki (paczek) na mirrorach KDE w katalogu
stable/koffice-1.6.0/. Po prostu wysyla sie raz plik(i) przez FTP.

Jak jestes zainteresowany, to przydadza sie
- sterownik MS Access [1] (moze tez da sie zbudowac checkinstall-em?)
- pakiety jezykowe koffice-i18n (ale tu znowu trzeba wiedziec jak to spaczkowac)

[1]
http://sunsite.icm.edu.pl/pub/unix/kde/stable/koffice-1.6.0/src/keximdb-1.1.0.tar.gz
[2]
http://sunsite.icm.edu.pl/pub/unix/kde/stable/koffice-1.6.0/src/koffice-l10n/