[Kexi-pl] nowy koffice - brak skryptu configure

Jan Gromadzki jg_box w poczta.fm
Śro, 4 Paź 2006, 08:34:59 CEST

On Tue, 03 Oct 2006 15:22:36 +0200
Jarosław Staniek <js w iidea.pl> wrote:

> Dzięki za pytanie, w istocie ./configure powinno tam leżeć.
[...]
> Póki co, należy posiadać Automake 1.6.1 i Autoconf 2.53 lub
nowsze, po czym
> utworzyc skrypt configure poleceniem:
>
> make -f Makefile.cvs
>
> Jest to opisane na http://www.koffice.org/download/source.php

Dzięki , spróbuję tego użyć. Moje doświadczenia z użyciem automake są
nader ograniczone i nieco bezowocne.

> Więcej informacji (z naciskiem na kompilowanie samego programu Kexi) na:
> http://www.kexi-project.org/wiki/wikiview/index.php?UsingSubversion#Short_version
[...]
Dzięki, o kexi głównie mi idzie kiedy kompiluję nową wersję koffice :)
w Slacku oficjalne paczki pojawiają się zwykle z pewnym poślizgiem i
tylko w wersjach finalnych, co zrozumiałe.

Pozdrowienia

JG

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e