[Kexi-pl] [Fwd: Re: Kexi - pytanie]

Jarosław Staniek js w iidea.pl
Wto, 21 Lis 2006, 17:23:43 CET

-------- Original Message --------
Subject: Re: Kexi - pytanie
Date: Tue, 21 Nov 2006 17:05:41 +0100
From: Jarosław Staniek <kexi w wytnij.neostrada.pl>
To: marlet1 w op.pl
Newsgroups: pl.comp.bazy-danych

marlet said the following, On 2006-11-21 13:38:

> 1. czy mogę zadać kryterium wyszukiwania w
> formularzu (np przez przycisk polecenia)

> 2. Dlaczego nijak nie mogę użyć Filtra (nie widzę takiej opcji) -
> chodziłoby mi o wybranie w formularzu np nazwiska ... kowalsk...

Witam,
Od wersji 1.1.1 jest są dostępne (będzie wydana w sobotę z KOffice 1.6.1)
parametry zapytań wpisywane w postaci "[Podaj imię]"

http://kexi.pl/doc/pl/05_03_00_query_designing.html#parameters

Działa to jednak dla tylko dla zapytań, a te z kolei są obecnie danymi tylko
do odczytu,  więc nie parametry nie są funkcją znaną w innych programach jako
"Znajdź" oraz filtry. Obie będą dostępne w wersji przyszłorocznej - tym
szybciej, im większe zainteresowanie.

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszam na darmową konferencję:
http://kexi.pl/wiki/index.php/Kexi_na_konferencji_Linux_GigaCon_2006

--
regards / pozdrawiam, Jaroslaw Staniek