[Kexi-pl] kexi

Jan Gromadzki jg_box w poczta.fm
Wto, 21 Lut 2006, 16:20:20 CET

Hej!

Nie udało mi się dopisać do listy - konqueror zgłasza jakiś błąd i
kwita.

Założenia dla kexi są bardzo interesujące, realizacja ich rozwiązałaby
wiele moich problemów (i innych osób w podobnej sytuacji).
Aplikacja wygląda też dużo lepiej niż OOoBase. Chętnie bym się
przyczynił do rozwoju tej aplikacji ale, niestety, nie zajmuję się
kodowaniem.

Na początek mam fundamentalne pytanie: na ile realny jest
import do kexi M$oftowych baz danych?  bo takich mam kilka i chętnie
bym je przeniósł w bardziej przyjazne środowisko.  Mam też działającą
kexi 0.9 i mdbtools, ale wszelkie próby importu accessowych baz kończą
się fiaskiem (program mówi, że wszystko jest OK ma potem informuje że
wstsawienie rekordu się niepowiodło. Próby dotyczyły całej bazy danych
(kilka tabel, kwerend i formularzy) zwiażanych ze standardową grupą
roboczą system.mdw (wersja A'97), czyli bez żadnych specjalnych
uprawnień. Pod windows, o ile pamiętam, wynik był podobny. Zatem o ile
jest to możliwe, to jakie warunki powinny być spełnione, żeby operacja
się powiodła? Aha! nie komilowałem ODBC, system to Slack w wersji
current.

Pozdrowienia

JG

Zgarnij aparat cyfrowy!