Vergeet niet om mij op de witte lijst te zetten

Steffan Wullems steffan.wullems at planet.nl
Tue Nov 21 18:04:12 GMT 2006

Ik gebruik een spamfilter en u waarschijnlijk ook.
Ik heb u op de witte lijst gezet en dat betekent dat ik alle e-mail die u mij toezendt ontvangen zal.
U zou mij een groot plezier doen als u mij op de witte lijst zet van uw spamfilter.

Als u nog geen spamfilter heeft, kan ik u SPAMfighter aanbevelen. Het is een gratis spamfilter voor Outlook en Outlook Express.

U kunt SPAMfighter hier verkrijgen:
http://www.spamfighter.com/Pro

Ik hoop dat u me op de witte lijst zet, zodat we elkaar in het vervolg veilig kunnen mailen.

Vriendelijke groeten

Steffan Wullems