Neon problem after update

Seyfi Turan Zorlu byhose at gmail.com
Mon Dec 4 19:17:33 GMT 2023

/(4 December 2023)/

Hi,

I just downloaded the file from
https://files.kde.org/neon/images/user/20231130-0716/neon-user-20231130-0716.iso.

I installed it with Vmware Workstation Pro 7.5 (8 cores, 32 GB RAM, 192
GB HDD)

After the desktop booted up, I ran the automatic system update.

However, after the reboot, the system completely freezes on the first
screen.
For your information.

Regards,
byHose

İşletim Sistemi Adı    Microsoft Windows 11 Pro
Sürüm    10.0.22631 Derleme 22631
Diğer İşletim Sistemi Açıklaması    Kullanılamıyor
İşletim Sistemi Üreticisi    Microsoft Corporation
Sistem Adı    ERENES7950X
Sistem Üreticisi    Micro-Star International Co., Ltd.
Sistem Modeli    MS-7D67
Sistem Türü    x64-based PC
Sistem SKU'su    To be filled by O.E.M.
İşlemci    AMD Ryzen 9 7950X 16-Core Processor, 4501 Mhz, 16 Çekirdek,
32 Mantıksal İşlemci
BIOS Sürümü/Tarihi    American Megatrends International, LLC. 1.A0,
10.08.2023
SMBIOS Sürümü    3.5
Ekli Denetleyici Sürümü    255.255
BIOS Modu    UEFI
Temel Kart Üreticisi    Micro-Star International Co., Ltd.
Temel Kart Ürünü    PRO X670-P WIFI (MS-7D67)
Temel Kart Sürümü    1.0
Platform Rolü    Masaüstü
Güvenli Önyükleme Durumu    Açık
PCR7 Yapılandırması    Görüntülemek İçin Yükseltme Gerekiyor
Windows Dizini    C:\Windows
Sistem Dizini    C:\Windows\system32
Önyükleme Aygıtı    \Device\HarddiskVolume1
Yerel Ayar    Türkiye
Donanım Soyutlama Katmanı    Sürüm = "10.0.22621.2506"
Kullanıcı Adı    ERENES7950X\Erenes
Saat Dilimi    Türkiye Standart Saati
Yüklü Fiziksel Bellek (RAM)    64,0 GB
Toplam Fiziksel Bellek    63,2 GB
Kullanılabilir Fiziksel Bellek    51,9 GB
Toplam Sanal Bellek    67,2 GB
Kullanılabilir Sanal Bellek    52,3 GB
Disk Belleği Dosyası Alanı    4,00 GB
Disk Belleği Dosyası    C:\pagefile.sys
Çekirdek DMA Koruması    Kapalı
Sanallaştırma tabanlı güvenlik    Çalıştırılıyor
Sanallaştırma tabanlı güvenlik Gerekli Güvenlik Özellikleri
Sanallaştırma tabanlı güvenlik Kullanılabilir Güvenlik Özellikleri
Taban Sanallaştırma Desteği, Güvenli Önyükleme, DMA Koruması, UEFI Kod
Salt-Okunur, SMM Security Mitigations 1.0, Mod Tabanlı Yürütme Denetimi
Sanallaştırma tabanlı güvenlik Yapılandırılmış Hizmetler    Hiper
yönetici Kod Bütünlüğü'nü zorunlu kıldı
Sanallaştırma tabanlı güvenlik Çalışan Hizmetler    Hiper yönetici Kod
Bütünlüğü'nü zorunlu kıldı
Windows Defender Uygulama Denetimi ilkesi    Zorlanmış
Windows Defender Uygulama Denetimi kullanıcı modu ilkesi    Kapalı
Cihaz Şifrelemesi Desteği    Görüntülemek İçin Yükseltme Gerekiyor
Hiper yönetici algılandı. Hyper-V için gereken özellikler
görüntülenmeyecek.