[kdepim-users] Scripting Contacts export?

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Tue Jun 16 09:26:14 BST 2009

Hi

Is it possible to script an export of all contacts via DBUS or something? It
would be great to be able to do that in preferably Python.
I have my Contacts on a GMail IMAP account and a few times a contact
disappeared after editing so a local backup would be nice.

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse