[kdepim-users] 20090723KP -- Copying KMail

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Fri Jul 24 10:23:03 BST 2009

On Friday 24 July 2009 10:44:12 Anne Wilson wrote:

> Hi, Bruce.  I haven't been following too closely as others are helping you,
> but this caught my eye.
>
> Be careful.  /.kde/share means that it looks for .kde under / - not what
> you intended I think.  You probably need either ~/.kde/share, or, since you
> are already, just .kde/share should find it.
>
> Hope that helps
>
> Anne

Didn't even catch that "/" Anne. Good that you pointed it out.

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse