[kdepim-users] Could not connect to host localhost: Unknown error.

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Thu Apr 30 15:03:57 BST 2009

I get this (Subject) all the time from korganizer daemon. Everything seems to
work but its a bit annoying.

lsb_release -rd
Release:        9.04

uname -a
Linux tanghus 2.6.28-11-generic #42-Ubuntu SMP Fri Apr 17 01:57:59 UTC 2009
i686 GNU/Linux

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse