Sytuacja kde.org.pl

Jaroslaw Staniek staniek at kde.org
Wed Jun 1 20:08:02 UTC 2011

Witam,
Aktualizacja na temat sytuacji KDE.org.pl.
Z przyjemnością donoszę, że udało mi się odzyskać domenę na własny
koszt (i za uprzejmością osoby która wylicytowała domenę po jej
porzuceniu).

Następnie zdecydowałem bezterminowo przekazać prawa do niej
stowarzyszeniu KDE e.V. by odtąd zarządzanie nią (ale niekoniecznie
serwerwisami) odbywało się w miejscu do tego najlepiej przezaczonym.
Ten proces jest już zakończony.

Funkcjonowanie serwisów powinno być przywrócone w tym tygodniu. Adresy
*.pl.kde.org zapewne pozostaną jako aliasy.

Dziękuję osobom dotychczasowo zaangażowanym w sprawę nazwy KDE.org.pl,
w tym Grzegorzowi.

--
regards / pozdrawiam, Jaroslaw Staniek
 http://www.linkedin.com/in/jstaniek