Re: türkçeleştirme çalışmalrı

Emir SARI emir_sari at icloud.com
6 Mar 2024 Çar 11:00:50 GMT

Selamlar,

Öncelikle ilginiz için teşekkürler.

> dincersaran at gmail.com şunları yazdı (5 Mar 2024 19:59):
>
> Merhabalar;
> Kdenlive veya diğer programların Türkçeleştirilmesi konusunda katkı sunmak isterim .
> Çevrilecek metinleri bana gönderebilirisiniz .

https://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=tr adresinde henüz çevrilmemiş arayüz veya belgelendirme çevirilerine bakarak başlayabilirsiniz. Halihazırda kullandığınız ve çevirisini iyileştirebileceğinizi düşündüğünüz bir program varsa göz atmaktan çekinmeyin. Tamamladığınız çevirileri bu e-posta listesine gönderebilirsiniz (çok varsa ileti boyutu sınırına takılabilir, başka bir siteye yükleyip göndermeniz daha iyi olur).

Saygılarımla,
Emir (𐰽𐰺𐰍)

** E-posta yalın kalmalı
** Düz metin iletiler kullanın