GCompris ses dosyaları kaydı için yardım

Emir SARI emir_sari at icloud.com
7 Mar 2023 Sal 21:28:02 GMT

Esenlikler,

KDE’nin 2-10 yaş arası çocuklar için olan eğitim yazılımı GCompris’in[1]
yeni sürümü tamamlanmış Türkçe çeviriler ve Türkçe veri kümeleri ile
birlikte gelecek. Ancak var olan Türkçe ses dosyalarında çok fazla
eksik olduğundan yazılımla birlikte artık verilmiyor ve eksiklerin
tamamlanması gerekiyor.

Bu konuda yardıma gereksinimimiz var. Yarı profesyonel kayıt konusunda
katkıda bulunabilecek biri varsa (veya tanıdığınız ve tercihen çocuklara
hitap edebilecek bir ses tonu olan birisi) yardımlarınız ricadır.

Kaydedilmesi gereken ses dosyalarının listesi burada[2]. Bir sonraki
sürüm bu ay sonunda yayımlanacak; ancak buna zaten yetişmez. O yüzden
en uygun olan zamanda bana veya doğrudan geliştiricilere gönderilebilirse
çok süper olur.

Şimdiden çok teşekkürler.

Saygılarımla,
Emir (𐰽𐰺𐰍)