Re: Yeni Üye

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
20 Haz 2017 Sal 16:32:57 UTC

Öncelikle hos geldin! Listeye üye olursan e-postalarin dogrudan gruba
gelecektir. Aksi halde filtreye takilacak ve benim onaylamam gerekecek.

Üye olmak icin konu kismina "subscribe" yazip kde-l10n-tr-request at kde.org
adresine e-posta atman yeterli.

Necdet hocanin da dedigi gibi yüksek bir ceviri oranindayiz. Umarim bunu
koruruz. En iyi takimlar listesinde de ilk 15'teyiz :).

Kolay gelsin,
Volkan