Yeni Üye

kerem kuralay keremkuralay at hotmail.com
20 Haz 2017 Sal 12:15:29 UTC

Merhaba arkadaşlar KDE 3'ten beri KDE kullanmıyordum ve bir süre önce KDE 5
kullanmaya başladım ve ideal masaüstü ortamına oldukça yaklaştığını gördüm ve
çorbada tuzum olsun istedim.
Aslında kde.org.tr adresinin yıllardır kullanım dışı oluşu sebebiyle
Türkçeleştirme çalışmalarının durduğunu düşünmüştüm ancak sanırım bu liste
aktif.
Bilmiyorum bu e-posta doğru yere mi gönderiliyor ancak denemekte fayda var.
Volkan Bey'in hazırladığı belgeden yararlanarak çeviriye katkıda bulunmaya
çalışacağım.
--
Kerem Kuralay