Re: svn ve stats sayfası arasındaki dosya listesi farkı hakkında

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
13 Haz 2017 Sal 10:06:43 UTC

Selam,

Öncelikle tebrikler; elinize saglik ! Umarim bu kez cevirileri güncel
tutabiliriz.

13 Haziran 2017 11:02 tarihinde Kaan Ozdincer <kaanozdincer at gmail.com>
yazdı:

> Selamlar,
>
> svn[0] ile i10n stats[1] sayfası arasındaki dosya listesinde fark var.
> Örnek olarak ispanyolca svn dizinine baktım. Orada fark yok.
> Bu durum nedir sizce? Hiç çevrilmeyen dosyalar mı yok?
> Ne yapmalıyım?.
>
> İyi çalışmalar.
>
> [0] https://websvn.kde.org/trunk/l10n-kf5/tr/docmessages/applications/
> [1] https://l10n.kde.org/stats/doc/stable-kf5/team/tr/applications/
> [2] https://websvn.kde.org/trunk/l10n-kf5/es/docmessages/applications/

[1] baglantisi stable'i gösteriyor. Dogrusu [3] olmali. Yine de dedigin
gibi esit olmayacak sayilar POT dosyalarinin hic kopyalanmamis olmasi. POT
dosyalari ile PO dosyalari arasindaki ilk fark header kismi. Örn. [4] [5].
Pootle nasil isliyor bilmiyorum ama Lokalize ile POT cevirmeye
basladigimizda ilk yaptigi sey basligi degistirmek. Bence bu sorun
cikartmayacak. Deneyelim derim.

[3] https://l10n.kde.org/stats/doc/trunk-kf5/team/tr/applications/
[4]
https://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n-kf5/templates/docmessages/applications/onlinehelp.pot?content-type=text%2Fplain
[5]
https://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n-kf5/tr/docmessages/applications/onlinehelp.po

Bunlara ek olarak da ceviriye baslamak isteyen ancak derin teknik bilgisi
olmayanlar icin bir betik hazirlamistim. Zamanim olmadigindan paylasamadim.
Bunu da aksam üzeri listeye yollayacagim. Her ne kadar ceviriler bitmis
olsa da, yine de faydali olacagini dusunuyorum.