Re: Ynt: Dini Günlerin Yenilenmesi

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
22 Mar 2016 Sal 21:53:38 UTC

Selam arkadaslar,

Bu konuyu ömerle konustuk ve ben de KDE 5'te bunun nasil yapilacagina
baktim. Ozellikle de dini günlerin hicri takvime göre kullanilmasi. Su an
holidays_tr_tr dosyasi hazir ama KDE5'te takvim ayarlarinda olaylari
etkinlestirmeyi goremedim. Bununla ilgili bilgisi olan var mi acaba? KDE
Wiki'sinde KDE PIM'in tam olarak 5'e aktarilmamasindan dolayi devre disi
birakildigini okumustum.

Tesekkurler,

Best regards,
Volkan GEZER