Merhaba

hasan kiran sunder67 at hotmail.com
27 Ağu 2015 Per 23:20:22 UTC

> From: mfurkanuslu at yandex.com
> To: kaanozdincer at gmail.com; kde-l10n-tr at kde.org
> Subject: Re: Merhaba
> Date: Thu, 27 Aug 2015 17:26:37 +0300
>
> KF5-based trunk messages/applications/kate-replicode-plugin çevirisini bırakıyorum o zaman. Ama bahsettiğin çeviri yapılmış: https://websvn.kde.org/branches/stable/l10n-kde4/tr/messages/kdegames/kgoldrunner.po?view=markup

Web arayüzü [1] üzerinden durumu takib edebilirsiniz. Arayüz günlük  güncellenmektedir.
Arayüz üzerinde yeni eklenen çeviri dosyalarıda gösterilmektedir.

Aynı dal üzerinde çeviriler ikiye ayrılıyor .Uygulama ve yardım belgeleri

Son güncel durum ;
Kf5-trunk-uygulama :%95
Kf5-trunk-yardım belgeleri: %6

Kf5-stable-uygulama :%84