Merhaba

Muhammet Kara muhammet.k at gmail.com
25 Ağu 2015 Sal 19:42:04 UTC

Merhabalar,

Çok güzel!

Bildiğim kadarıyla genelde "trunk" üzerinde çeviri yapılıyor -yanlışsa
lütfen düzeltin-.

kdelibs4-based trunk[0] ya da KF5-based trunk[1] uygulamaları için çeviri
dosyalarını bilgisayarınıza indirdikten sonra, aralarından istediğinizi
seçip bu gruba bildirerek çeviriye başlayabilirsiniz. Çevirisini
tamamladığınız po dosyalarını da yine bu e-posta grubuna gönderirseniz, svn
hesabı olan arkadaşlar depoya işleyecektir.

Çeviri için bir yardımcı uygulama kullanmanızı (Lokalize ya da Gtranslator
gibi) ve mutlaka mevcut çevirileri kullanarak çeviri belleği oluşturmanızı
tavsiye ederim. Çevirilere yeni başlayacaksanız, şimdilik küçük dosyaları
tercih etmeniz daha iyi olabilir.

Şimdiden ellerinize sağlık! :)

--
Saygılarımla,