Nereden baslayabilirim?

hasan kiran sunder67 at hotmail.com
21 Eki 2014 Sal 18:37:19 UTC

From: emrecansuster at outlook.com
To: kde-l10n-tr at kde.org
Subject: RE: Nereden baslayabilirim?
Date: Tue, 21 Oct 2014 20:22:43 +0300

Date: Tue, 14 Oct 2014 18:39:59 +0300

Tekrardan selamlar...

Kim hangi proje üzerinde uğraşıyor merak ediyorum ve nereden başlayabileceğim konusunda kararsızım. Teşekkürler...

Genel olarak KDE 4 ve KDE 5 uygulama çevirileri üzerinde çalışan arkadaşlarımız var. (Çok hızlı bir şekilde yerelleştiriyorlar)
Yardım belgelerinin çevirilerini yapabilirsiniz.Çeviri yapacağınız  uygulamayı başlamadan önce listeye  bildirirseniz .Diğer liste üyelerinin aynı dosya üzerinde ikinci kez enerji harcamasını engellemiş oluruz.

Aklınıza takılan konular olduğunda sormaktan çekinmeyin.
Kolay gelsin.