Re: kde4 stable docmessages hakkında

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
20 Eki 2014 Pzt 21:08:53 UTC

Selam,

20 Ekim 2014 19:28 tarihinde Kaan Ozdincer <kaanozdincer at gmail.com> yazdı:
> O zaman templates 'in üstüne bizim çevirileri ekleyip devam edelim.
> Biz Pootle kullandığımız için böyle bir sorun yaşadık.
>
> En az bir çeviri olması mı bir zorunlulukmu, depoya koymak için?
> Nasıl olsa çevireceğiz diye hepsini koyalım mı? Yoksa birer çeviri yapıp mı
> koyalım?

Bence tüm templates klasörünün bir kopyasını oluşturun ve tüm POT
uzantılarını PO olarak değiştirin. Ardından elinizdeki PO dosyalarını
bu klasöre kopyalayın. Mevcut olanların üzerine yazılması için
sorulacağından elinizde çevirdiğiniz dosyalar zaten hazır olacak.
Diğer PO dosyaları da hiç dokunulmamış dosyalar olacaktır. Doğrudan
onlar üzerinde çalışmaya başlayabilirsiniz.