Merhaba

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
16 Eyl 2013 Pzt 15:33:46 UTC

Merhaba Alpaslan Bey,

Hoş geldiniz. Öncelikle listeye üye olursanız e-postalar doğrudan
listeye daha çabuk ulaşabilir. Lütfen aşağıdaki bağlantıdaki [1]
açıklayıcı kısa yazıyı okuyun ve tekrar yardıma ihtiyacınız varsa
buraya yazın. Ardından doğrudan çevirilere başlayabilirsiniz. Şimdiden
kolay gelsin :).

[1] http://mail.kde.org/pipermail/kde-l10n-tr/2013-February/000103.html

Best regards,
Volkan GEZER