Re: çeviriler silinmiş

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
17 Mar 2013 Paz 14:30:49 UTC

17 Mart 2013 15:15 tarihinde Mehmet Ali Demirkıran
<mehmetalidemirkiran at gmail.com> yazdı:
> Merhaba,
> Çeviri yaptıktan sonra kaydedip kapatmıştım lokalize'yi. dün kurduğum linux
> boot sırasında sürekli kilitlendiği için yeniden kurdum, lokalize ve çeviri
> dosyalarını da yeniden indirdim. calligra.po'yu açtığımda önceki çevirdiğim
> cümleler birebir çevrilmemiş olarak gözüküyor.
> Teşekkürler.

Lokalize'de yaptığınız çeviriler sadece yerel bilgisayarınızda
depolanıyor. Çeviri dosyalarını indirdiğiniz yerden, sadece gruba
gönderdiğiniz son çeviriye kadar olan kısmı alabilirsiniz. Keşke
farklı bir konuma depolasaydınız. Benim bildiğim bir kurtarma yöntemi
maalesef yok. Belki diğer arkadaşlar yardımcı olabilir. Umarım çok
fazla çeviri kaybetmemişsinizdir.