Kdenlive Çevirisi Hakkında

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
8 Mar 2013 Cum 22:57:06 UTC

Merhabalar,

Daha önceden de bahsettiğim Kdenlive çevirisine devam ediyorum ancak
efektlerde takıldığım birkaç isim var:

Örneğin; Rotoscoping ve Composite için sırasıyla "Kare boyama" ve
"Birleştir" kullanmayı düşünüyorum. Bu terimlerle ilgili bilgisi olan
var mı? Rotoscoping'i ekşi sözlükte araştırdım ve Star Wars filmindeki
kılıç ışıklandırması vb. gibi efektlerde kullanıldığı yazıyordu.
Composite'te de uyguladığımız video alttaki videonun üzerine
bindiriliyor. Yine threelay0r ve xfade0r gibi geçişler de var ancak
bunları çevirsem mi bilemedim.

Önerileriniz varsa memnun olurum.

Kolay gelsin...

En İyi Dileklerimle,