Re: Yeni Gönderim

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Wed Jan 30 21:58:30 UTC 2013

Merhabalar,

libkfbapi.po
libkgapi.po
libkgeomap.po
libkvkontakte.po
aki.po
calligra.po (Ayhan ve Hasan bey)

Dosyalarını birleştirdim ve yazım denetimlerini tamamladım ancak
private key'imi kaybettiğim için svn'e
yükleyemedim. Yarın muhtemelen gönderebileceğim. Transifex'e geçmek
üzere oylama yapmak için erken mi acaba? Eğer onaylarsanız bu işle
ilgilenebilecek biri geçişi yapmak isterse bendeki dosyaları
gönderebiliriz.

En İyi Dileklerimle,
Volkan GEZER
volkangezer at gmail.com