Cevrimdisi kde.org.tr

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Wed Feb 20 17:07:34 UTC 2013

Merhaba,

20 Şubat 2013 15:30 tarihinde hasan kiran <sunder67 at hotmail.com> yazdı:

> [...]

Bu çok iyi oldu. Belge bağlantısını da google+'a atmamız mümkün mü?

Konu dışı olacak ama Transifex ve launchpad ile uğraştım, ancak
talimatlara baktığımda çevrilecek uygulamaların tüm dosyalarının tr.po
biçiminde olması benzeri bir şeyle karşılaşmıştım. Transifex'i
bilmiyorum ama launchpad, 15 (yanlış hatırlamıyorsam) saatte bir
SVN'den yeni dosyaları da otomatik çekebiliyor. Eğer aktarabilirsek
çok iyi olacak. Daha önce ilgilenen olduysa bunun için bir şeyler
yazabilir mi?

> Basit bir grafiksel iş akış şeması oluştursak güzel olur.

+1