Re: Çeviri Takımı Sayı Arttırımı

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Sun Feb 17 22:18:24 UTC 2013

Merhaba,

16 Şubat 2013 00:25 tarihinde hasan kiran <sunder67 at hotmail.com> yazdı:

> +1
>
> Eski yerelleştirme listesinde olupta yeni listeden haberdar olmayanlar var mı ?
> Çeviri dosyalarında kayıtlı kişilerle temas ?
> Blog, site ve forumlarında çağrı ?

Eski listeye üye olamadığım için bununla ilgili bir bilgim yok maalesef.
Çeviri dosyalarında bulunup bu listede bulunmayan kişileri
araştırabiliriz. Hatta bu listeyi ben çıkartıp kişilere e-posta
gönderebilirim.
Dediğim gibi, özgürlükiçin.tk ile başlayabiliriz. Yine ben
ubuntu-tr'ye yazmıştım ancak pek bir yanıt aldığım söylenemez.
Opensuse Fedora LinuxMint. Bunların forumlarına yazabiliriz.