Re: Lokalize betikleri (Muğlak kelimeler)

Volkan Gezer volkangezer at gmail.com
Wed Feb 13 17:14:50 UTC 2013

Merhaba

13 Şubat 2013 18:06 tarihinde hasan kiran <sunder67 at hotmail.com> yazdı:

> ------------------------------
> From: volkangezer at gmail.com
> Date: Wed, 13 Feb 2013 17:47:40 +0100
> Subject: Re: Lokalize betikleri
> To: kde-l10n-tr at kde.org
>
> Merhaba,
>

>  Yalnız Style kelimesi, daha önceden Biçem olarak çevrilmişti. Acaba
> değiştirmeli miyiz sizce? Şuanki çevirilerde Biçim olarak çevrilmiş.
>

> Muğlak kelimeleri  bir araya toplayarak sonra ne yapılacağına karar
> verilse, benden de iki kelime daha :)
>
> changelog =?
>
> kit =?
>
> **Kolay gelsin ....

Bence de harika olabilir. Lokalize betikleri ile neler yapılabileceğini
bilmiyorum ancak eğer kelime seçip işlem uygulayabiliyorsak, isterseniz bir
PHP betiği hazırlayalım (ben veya isteyen başka biri). Lokalize içerisinde
de seçenek olarak "Sözlüğe ekle" veya "Sözlüğe sor" olsun. Eğer sözlükte bu
kelime daha önceden varsa mesajla da gösterebiliriz.