Re: KDE Türkiye topluluğu

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
Fri Feb 8 20:13:40 UTC 2013

1 Şubat 2013 19:27 tarihinde hasan kiran <sunder67 at hotmail.com> yazdı:

>  Merhaba,

> Kde Türkiye topluluğu hangi platformlarda yer almaktadır ?
>

> g+ :  https://plus.google.com/113973340185908960134/posts

Google+ sayfası dışında bir de Google+ topluluğu var:
https://plus.google.com/communities/113672133361223113848

Google+ sayfasının yöneticileri:
Anıl Özbek
Serdar Soytetir
Volkan Gezer

Google+ topluluğunun sahibi KDE Türkiye sayfası olduğu için yukarıdaki
yöneticiler bu topluluğu da yönetebiliyor aynı şekilde.

> Web : Sitenin yapım aşamasında olduğu ve bazı teknik sorunlar yaşadığı
> belirtilmişti.

Adresi de ekleyelim: http://kde.org.tr/

Böyle bir site yerine veya yanına KDE Brezilya Takımı ve diğer bazı
takımların da sahip olduğu şöyle bir sayfa nasıl olur:

http://br.kde.org/

> Posta listesi *  ( Çeviri ):
> Posta listesi : ?
> Forum: ?

Forum olarak belki şurada bir alt bölüm açılmasını isteyebiliriz:

http://forum.kde.org/viewforum.php?f=109&sid=dcae0fbb43f4f30d3bbc9e2eb74644b0

Nasıl olur sizce

> Twitter: ?

Bir Twitter ve identi.ca hesabı iyi olur ama bunlar için gönüllü lazım.

> IRC: ?
> Blog: ?

kde.org.tr içinde blog olarak kullanılan bir bölüm var. KDE hakkındaki
güncel gelişmeleri yazıyordum ama site yayında olmadığı için bir noktadan
sonra bıraktım yazı yazmayı burada:

http://kde.org.tr/kategoriler/gunluk/

> Youtube: ?
> Facebook: ?
> Flickr: ?

YouTube, Vimeo, Flickr'ın o kadar önceliği yok ama birisi bir Facebook
sayfası açarsa iyi olur.

> RSS : ?

her ne kadar şimdilik görünmese de: http://kde.org.tr/feed/

İyi akşamlar,