Re: KDE.org Türkçe Takımı Ekran Görüntüleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
Fri Feb 8 19:50:04 UTC 2013

29 Ocak 2013 01:19 tarihinde Volkan Gezer <volkangezer at gmail.com> yazdı:

> Merhabalar,

Merhaba,

> Anıl ekran görüntülerinin güncellenmesini önermişti. Aynı şekilde ben
> de güncellenmesi gerektiğini düşünüyorum. Resimlerin tarihi 2002 ve
> 2006 idi yanlış hatırlamıyorsam. Hatıra kalması için yine de indirdim
> :).

Evet bunları yedeklememiz iyi olur :) Bende bir çevrimiçi resim paylaşım
servisine attım, iki yedek olsun.

http://wstaw.org/m/2013/01/29/plasma-desktopKx1522.png
http://wstaw.org/m/2013/01/29/plasma-desktopAy1522.png
http://wstaw.org/m/2013/01/29/plasma-desktopQw1522.png
http://wstaw.org/m/2013/01/29/plasma-desktoplL1522.png

Bu arada bahsettiğimiz sayfanın adresini de tekrardan paylaşalım:

http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=tr

> Öneriler şunlar:
>
> http://s7.postimage.org/d77ifpkay/ara_ve_calistir_etkinligi.jpg

> http://s7.postimage.org/yuwgq5kp6/masaustu_genel.jpg
> http://s7.postimage.org/5ts4gr096/masaustu3.jpg
> http://s7.postimage.org/9rfe65n2i/masa_st_krunner_kickoff_local.jpg
> http://s7.postimage.org/ktkh4lh55/plasma_desktopk_W1443.png
>
> 4 tane eklememiz yeterli diye düşünüyorum ancak sanırım 6'ya kadar
> hakkımız var. Bu durumda 1 tane daha resim alabiliriz (resimler
> 1366x768).

Eğer önerileriniz varsa veya "şu da olsa iyi olur" diyorsanız bekliyoruz.

Fikir için

http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=fr
http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=de

gibi diğer takımların sayfalarına da bakılabilir. Sanırım daha çok da
beklesek pek bir şey söylenmeyecek ama. Eski ekran görüntüleri önerilen
yenileriyle değiştirebiliriz bence. Altıncıyı bulamazsak benimkini de devre
dışı bırakıp sayfada yine dört tane olmasını sağlayabiliriz.

İyi akşamlar,
--
Anıl Özbek