Turkiye'deki Tatil Gunleri

Ömer Fadıl USTA omerusta at gmail.com
11 Nis 2013 Per 15:04:02 UTC

Tartışmaların ve dosyanın son şekli oluşana kadar bir günlük daha süre
verelim diyorum.
Belki itirazı veya eklenmesini istenecek günler olacaktır. Bu arada dosyada
yaz saati başlangıç ifadesi
2011 için ayarlanmış gibi bunu düzeltmek gerekecektir. Ayrıca Dünya
Kadınlar günü varken birde "Kadın Hakları Günü"
nü eklemek garip kaçmaz mı ?

--
Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/