Turkiye'deki Tatil Gunleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
7 Nis 2013 Paz 15:56:27 UTC

7 Nisan 2013 18:31 tarihinde Hasan Kiran <sunder67 at hotmail.com> yazdı:
> Hıdrellez çok eski bir Türk  geleneğidir.
> http://tr.wikipedia.org/wiki/H%C4%B1drellez
>
> Nevruz :
> http://tr.wikipedia.org/wiki/Nevruz
> http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrk_k%C3%BClt%C3%BCr%C3%BCnde_Nevruz

Şu şekilde ekleyelim o zaman bu iki günü:

"Nevruz Bayramı"                           on march 21
"Hıdrellez"                                        on may 6

Tamam mıdır? Her sene bu günlerde kutlanıyor öyle değil mi?

> Aynı güne denk gelen eylemlerde sadece birisini gösteriyor gibi bir şey
> kalmış aklımda tam emin olmasam da
>
> "Şehitler Günü"                                    on march 18
> "Çanakkale Zaferi"                                 on march 18
> Sistem bunların her ikisinide gösteriyor mu  ?

KDE PIM uygulamalarını kullanmadığım için onlardaki durumu bilmiyorum
ama KDE'nin saat/takvim uygulamasında her şey normal görünüyor:

http://i.imgur.com/LGj2wvt.png

> Bir diğer husus ise bazı nedenlerle  sistem dilini Türkçe kullanmayıp
> İngilizce kullanan kullanıcılar için
> holiday_tr_en-gb dosyasıda oluşturulursa çok iyi olacaktır.

İki dosya ile baş edebilir miyiz? Daha birincisini KDE'ye göndermemiz
bu kadar uzun sürmüşken? İlk hazırlamasını ben hallederim diyen var
mı? İkisini bir arada gönderebilir veya İngilizce olanı hazır
olduğunda gönderebiliriz. Sonrasında da dosyalardaki değişiklikleri
eşzamanlı tutarız.

Bu arada dosyanın sonu en-us mı en-gb mi olacak tam emin değilim.

İyi günler,
--
Anıl Özbek