[Kde-l10n-ia] Nove sito wiki.softinterlingua.org

Martijn Dekker martijn at inlv.org
Sat Aug 6 23:56:26 UTC 2011

Salute Giovanni e alteres,

Hodie vespere durante le chat in #interlingua a Freenode, duo
chilenos, novicios a interlingua, entrava in le canal e annunciava
iste nove sito:

http://wiki.softinterlingua.org/

Illes se interessa multo pro le traduction de software libere in
interlingua (GNOME in particular) e vole usar iste wiki como centro
de coordination pro le traduction de tote le software libere in
interlingua.

Io pensa que iste initiativa merita nostre appoio, e io suggere que
on adde informationes super le traduction de KDE in interlingua a
iste sito.

- Martijn (qui regretta non haber potite esser plus active recentemente)