[Kde-l10n-hu] kdenlive fordítása

Kristóf Kiszel ulysses at kubuntu.org
Mon Oct 8 11:36:15 UTC 2012

Üdv!

Régebben Szalai Kálmán csinálta a fordítását, de mióta bekerült a KDE
fordítói infrastruktúrájába,
nem foglalkozott vele ő sem, és más sem komolyabban. A Kdenlive
fordítási fájljait az alábbi linkeken
találod meg:

http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n-kde4/hu/messages/extragear-multimedia/desktop_extragear-multimedia_kdenlive.po
http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n-kde4/hu/messages/extragear-multimedia/kdenlive.po

Az első készen van, de nem baj ha te is átnézed. Ha készen vagy, akkor
küldd el nekem e-mailben,
ne a listára, mivel az nem engedi fájlok csatolását.

Kiszel Kristóf