[Kde-l10n-hu] Fwd: fordítani szeretnék

Kristóf Kiszel ulysses at kubuntu.org
Tue Nov 1 20:45:08 UTC 2011

Mellément az előző, nem a listára...

---------- Továbbított levél ----------

Üdv!

A KDE fordításával kapcsolatos információkat a KDE Translation
HOWTO[1] írja le. SVN verziókezelőt használunk, a stabil és fejlesztői
ág fájljainak letöltési módját a magyar csapat oldalán[2] találod meg.
A stable jelenleg a KDE 4.7.x, a trunk a leendő KDE 4.8.0 fordításait
tartalmazza, kivéve az extragear és playground modulokat, előbbi a
KDE-hez kötődő, de attól független kiadási ciklussal rendelkező
alkalmazásokat tartalmazza, utóbbi pedig egy játszótér, amely sok már
halott projekt fordításait tartalmazza, de vannak olyan alkalmazások,
amelyek innen jelennek meg, például az Apper csomagkezelő (korábban
KPackageKit). A kész fordításokat nekem kell elküldeni, én tudom
feltölteni őket. Ha bármi kérdésed van, szívesen válaszolok.

Kiszel Kristóf

[1] http://l10n.kde.org/docs/translation-howto/
[2] http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=hu