[Kde-l10n-hu] kérdés

Kovács Oszkár kovosz at gmail.com
Sat May 22 14:35:51 CEST 2010

Köszönöm a válaszaitokat. Kezdetnek szeretném a
/trunk/messages/kdenetwork/ és e/xtragear-sysadmin /fájlokat
megcsinálni. Ha valaki már foglalkozik ezekkel, akkor jelezze, keresek mást.

További kérdésem lenne, hogy van-e már megállapodás arról, hogy a
gyakran előforduló szavakat (pl.: open, save, backend, repo) hogyan
fordítjuk egységesen; gondolok itt a töltés/betöltés és hasonló
variánsokra. Ha még nincs ilyen, javaslom, hogy ezeknek találjunk egy
egységes formát a következetes munka érdekében.