עדכונים ושאלה על מנהל הקבצים דולפין

Elkana Bardugo ttv200 at gmail.com
Mon Sep 19 15:39:24 UTC 2016

לא מזמן נתקלתי בפוסט של  אחד ממפתחי KDE שאמר שלקראת גרסה 5.8, הם עובדים על
שיפור התמיכה ב־RTL בגלל שגרסה 5.8 היא LTS
http://blog.broulik.de/2016/08/getting-ready-for-lts/
שלחתי לו את הבאגים שפתחתי לפני 3 חודשים, הוא תיקן את כולם. סוף סוף הממשק
מיושר היטב כמו ב־KDE 4
חוץ מזה, עבדתי כדי להשלים כמה שיותר תרגום בממשק משתמש הבסיסי (התיקייה
kde-workspace), מקווה שיצא טוב בסוף
אתם מוזמנים גם לתרגם, בתאריך 29.09 חותמים את הגרסה, הגרסה תצא בתאריך 04.10 .

חוץ מזה,
מה דעתכם על יישור לימין של פלזמה
המצב כיום (כפי שאמר לי דיאגו) הוא שתצוגת התיקיות מיושרת לשמאל בכוונה תחילה
מתוך מחשבה שרוב הקבצים באנגלית
לדעתי זה לא נכון, (וזה מאוד מפריע לי) וצריך ליישר את תצוגת הקבצים לימין
מכיוון שעיקר העבודה היום יומית של משתמש רגיל היא בקבצים בעברית ששמותיהם
בעברית
מה שכן צריך לדאוג זה שכל השמות באנגלית יהיו משמאל לימין (בתוך המקום שיש
להם, ברשימה עם פרטים בטור שלהם האנגלית יהיה מיושר לשמאל)
חוץ מזה גם הלוחות אינם מיושרים.
מה דעתכם?

ועוד משהו קטן, ב־Lokalize שאני מתרגם הוא לא מעתיק גם ל־branch למרות שהכל
מוגדר טוב, אתם יודעים למה?