[kde-il] תווי בקרה של יוניקוד במקלדת עברית ( היה Re: ‎ שמות =?utf-8?b?INeU16rXldeb16DXldeq?=)

Shai Berger shai at platonix.com
Sun Jun 26 18:36:03 UTC 2016

On Sunday 26 June 2016 20:55:21 Diego Iastrubni wrote:

> בדיוק. זה לא פעיל ב־lyx... אבל גם כשעברתי לפריסה רגילה לא ראיתי את זה.
> למעשה - זה עבד רק בגקו אצלי.

אוקיי. השאלה היא איך עברת לפריסה רגילה -- כדי שהסיפור שלי מקודם יעשה שכל, זה
צריך להיות בעזרת כלים של X -- לקרוא ממש ל־setxkbmap או משהו כזה. את הטולקיטים
אפשר להגדיר כך שייתנו לעצמם כל מיני הגדרות, ואז, יכול להיות ששינוי ברמת ה־X
בלבד לא תופס. או שיכול להיות שהוא תופס, אבל רק עבור תוכנות שמתחילות לרוץ אחרי
השינוי. או שפדורה 23 זה כבר Wayland וכל הכללים נכתבו מחדש.

שי.