[kde-il] תווי בקרה של יוניקוד במקלדת עברית

Shai Berger shai at platonix.com
Wed Jun 22 18:19:50 UTC 2016

On Wednesday 22 June 2016 18:42:39 Diego Iastrubni wrote:

> ניסיתי את זה על פדורה 23 הכי עדכנית, ולא הצלחתי לשחזר.

ואתה משתמש בפרישה "il" (ברירת מחדל עבור עברית)?

ולא השתמשת בהגדרה מיוחדת שגוזלת מהאלט הימני את תפקידו כשיפט־משני
(כלומר, בוחר רמה 3 במקלדת)?

אם אכן כך, אנא שלח לי את הקובץ ‎/usr/share/X11/xkb/symbols/il‎ (בפרטי, לא נראה
לי שהדיבוג הזה מעניין את כולם). לפחות בגרסה שמופיעה ב־rpmfind‏[1] זה קיים
בהחלט.

[1] ftp://www.rpmfind.net/linux/RPM/fedora/23/x86_64/x/xkeyboard-config-2.15-2.fc23.noarch.html