[kde-il] עזרה בתרגום Sigil - עורך כתב עת אלקטרוני (ePUB)

Ori Idan ori at helicontech.co.il
Tue May 6 16:49:35 UTC 2014

המתחזק הראשי שגם כתב את התוכנה הוציא כבר מספר בקשות בשנתיים האחרונות למתחזק
חדש ועד היום לא נמצא כזה.

לא קיימת חלופה חופשית וגם הלא חופשיות לא מגיעות לרמה סבירה.
הניסיון ליצור תוכנה ליצירת EPUB קיים מרגע שהמציאו את הפורמט הזה ועד היום לא
הצליחו ליצור משהו סביר. גם כי התקן מבוסס על HTML שגם אליו לא הצליחו ליצור
תוכנה סבירה.
מעבר לזה התקן מתקדם כל הזמן ונעשה יותר ויותר מסובך.
ההתמקדות היום היא ביצירת ספרים מתקדמים עם אודיו ווידאו במבנה קבוע (Fixed
layout) וכמעט ולא ב Reflowable.
בכל מקרה כל העולם היום עובד עם יצירה ידנית של ספרים בעזרת חברות כדוגמת
החברה שלי.
יש לנו פרנסה יפה ממוציאים לאור בעולם כולו וגם בישראל.

--
אורי עידן