Re: Käännöksiä plasma-workspace

Lasse Liehu lasse.liehu at iki.fi
Sun Feb 25 00:30:11 GMT 2024

On Sat, 24 Feb 2024, at 14:17, mrkujansuu at gmail.com wrote:
> Hei,
>
> Täydensin puuttuvia rivejä ja pieniä muita korjauksia. Yksi kokonaan
> uusi käännös tehty.
>
> Parhain terveisin, Kimmo Kujansuu
>
> Latasin alkuperäisen täältä:
> /trunk/l10n-kf6/fi/messages/plasma-workspace/
Nämäkin viety versionhallintaan.

Olisi muuten parempi, jos jatkossa lataisit alkuperäiset tiedostot kansion /trunk/l10n-support/fi/summit/messages/ alta. Minulle tulee aina ylimääräistä käsityötä siitä, jos lähetät muihin haaroihin perustuvia käännöksiä. Suomennoksia on tehty pitkään tämän Summitin alla, jotta monen eri haaran suomennoksia on helpompi pitää ajan tasalla.

--
Lasse