[Kde-l10n-es] Nuevo coordinador de KDE-ES

Mario Young mayeco en ubuntu.com
Mie Dic 30 21:44:07 CET 2009

Felicitaciones Eloy,

Feliz año nuevo a todos!!!

I am looking forward to hear from you, please contact me if you have any
questions or comments.

http://mayeco.org/

--------
Nota: No tengo BlackBerry® respondo desde mi PC.